Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


MAG népe és újenergia

2011.11.28

 

fenyveledA felemelkedés a Kárpát-medencéből indul.  Ezt nem a magyarkodók állítják, (ők azt se tudják mi az a felemelkedés), nem is az itt élő újenergiával dolgozók többsége, hisz ők többnyire nem foglalkoznak MAGyarság tudattal, vagy ha azzal igen, MAGyarság ismerettel annál kevesebben (ez nem bírálat! Ténymegállapítás. Teljesen természetes, hogy mindenki a maga útján megy, és azzal foglalkozik, amire késztetése van. Máshogy nem is lehetne! …a gond, akkor van, ha a másik működését lefikázzuk.) Ezt olyan emberek mondják, mint Pio atya, vagy a nepáli papok („Most 'vajúdik a Föld és a Kárpát-medencében szüli a jövőt.' 'Önök, magyarok elképzelni sem tudják, milyen büszkék lehetnek nemzetükre, magyarságukra. Mi biztosan tudjuk, hogy a világ szellemi, lelki és spirituális megújhodása az Önök országából fog elindulni. A világ szívcsakrája az Önök országában, a Pilisben található. Ez a spirituális megújhodás már megindult Önöknél!' ) Nem árt azt sem tudni, hogy több külföldi tudós állítja, hogyha  magyar nyelven gondolkozott volna, akkor jóval előrébb jutott volna. Nyelvünk csodálatos voltát ismeri minden nyugati nyelvész, hát a MTA nem ismeri, sőt…tagadja (ezeknek a dolgoknak utána lehet nézni, most nem folytatnám a sort).

 

Tehát a felemelkedés innen indul. Jó-jó, de hogyan? Hisz az entitások, akik segítik az emberiség felemelkedését, olyan csatornákat választanak maguknak, akiknek meg van hátterük ahhoz, hogy valóban széles körben tudjon terjedni a tanításuk, és erre sokkal nagyobb az esély az USA-ban. Ráadásul egyetlen ilyen csatornázott anyagban sincs ilyen kitétel, igazából egy-két kivételtől eltekintve meg sem említik hazánkat. Nem ellentmondás ez?

 

 Közben azt lehet megfigyelni hogy össze érnek a tudások. Összeérnek, összefolynak, és egy új, magasabb minőségű tudás jön létre. Értem ezt arra, hogy a nyugat fizikai világról való tudása, és a kelet szakralitása vegyül most össze. Új világunk (remélhetőleg) mindkét világ értékeit használni fogja. Így fog összefolyni az újtudatosság, az ősi MAG tudással, és ez vezet a felemelkedéshez minket. Az új tudatosságot az új világokban élő csatornákon keresztül a fátyolon túlról kapjuk, míg az eredeti MAG tudást a MAG népe őrzi. És ne higgyük azt, hogy e tudás nélkül emelkedni lehet. Megmagyarázom, hogy miért. Mert a környező világ erkölcsiségével nem lehet felemelkedni. Erre akkor döbbentem rá, amikor Papp Gábor Adj magyarságot a magyarnak c. előadását hallgattam.

 

(http://www.nemzetihirhalo.hu/index.php?lap=video&v=811

 

http://www.nemzetihirhalo.hu/index.php?lap=video&v=812 )

 

A téma egy iskolai program bemutatása, ami a magyar népmeséken és később mondánkon keresztül tanítja életre a gyerekeket. És az élet kifejezésbe az írástól kezdve a 8. osztályig minden szervesen benne van. A meséket az évkör, és az asztrálítoszi keretrendszer vonatkozásában mutatja meg a gyerekeknek. De még a betűket is besorolja az évkörbe, megtanítja, hogy melyik hang, melyik jegy minőségét hordozza, a mesékben szereplő állat melyik jegyet képviselik. És így gyönyörűen kibomlik a mese valódi tartalma, a tudás, hogy milyen időszakban milyen erők hatnak ránk, hogyan lehet ezeket az erőket működtetni, úgy, hogy az életünk a lehető legboldogabb legyen. A gyerek a mesékkel nő fel. A mi gyermekeink ezekből a mesékből akkor is rengeteget tanulnak, ha nem tanítják meg őket, hogy tudatosan bontsák ki a mese ajándékát, hisz 7 éves koráig a gyermek közvetlenül fentről kapja a tudását (nincs még teljesen a testbe költözve – Tobiás is elég későn költözött végleg be). Tehát rájuk még hat a mese úgy, ahogy kell, amiért az a mese, ami. De nézzük a legismertebb – nem magyar – meséket, mire tanítják a gyerekeket. Ne menjünk nagyon mélyre, egy Jancsi és Juliska vagy Piroska meg a farkas megfelelő lesz. Jancsit és Juliskát kiteszik a szülei az erdőbe, mert olyan éhínség van, hogy ami még otthon van, inkább ők eszik meg. (hány magyar mesében van szó ilyesmiről? Hát előbb hal a szülő éhen, de a gyermekének enni ad!!!! )De a Jancsi gyerek olyan eszes, hogy hazatalál, mert kavicsokat szór el. Így kiteszik őket másodszorra, és harmadszorra is, nehogy már azt higgyük, hogy lelkiismeret furdalásuk támad a szülőknek. Harmadszorra aztán már csak morzsát tud jelzésnek elszórni, de azt felcsipegetik a madarak. Így nem találnak haza a gyerekek, s kerülnek a vasorrú bába házába, aki meg nemhogy enni nem ad nekik, de egyenesen őket akarja megenni! És ne higgyük, hogy ez vicc! Tudjuk, hogy voltak olyan éhínségek, ahol ember, embert evett. Történelmi tény. Hát…már ahol ettek.

 

Durva? Igen az. No…hát akkor vegyük kicsit lazábbra a dolgot, és lássuk Piroskáékat. Az odáig teljesen rendben van, hogy a farkas hasát felvágják, hisz így szabadul ki a nagymama. A farkas büntetést érdemel, még ez is rendben van. A büntetés a tettnek a következménye. Megkajáltad nagyanyót, felvágják a hasadat. Na de itt Piroska meg a vadász nem áll ám meg! Ugyan. A legyőzöttet nem kíméli. Nem bánik vele emberségesen. Sőt! Had legyen neki szörnyű halála. Nem egyszerűen agyon üti! Á, az nem elég kegyetlen. Köveket tesz a hasába a farkasnak, hogy amikor inni megy, belehúzza a folyóba a súlya, és fulladjon meg. No…hát egy ilyen erkölcsiséggel rendelkező embernek jöhet akármilyen új energia, dolgozhat akármeddig magán….amíg ezt le nem vetkőzi MAGáról, addig nem nem tud igazán emelkedni. Én nem mondom, hogy önerőből nem lehet idáig eljutni. Dehogynem lehet. Nézzünk csak szét egymás között. Vagyunk egy páran….hisz…valljuk be…minket is Jancsi és Juliskával altattak, és a kommunizmust nyomták belénk. De gondoljunk bele, hogy az a gyerek, akit már az oviba (mert az ovodai része is ki van dolgozva ennek a tanítási módszernek!) értő pedagógus fogad (ne felejtsük el, hogy egy ovis, még éli a teljességet!) és az iskolai tananyagot is az élő tudásra építve kapja, mennyivel tisztább lelkületű felnőtté válik, mint….amivé mi válhattunk.

 

Elképzelem az új gyermekeket indigókat, kristályokat, szivárványokat, akik ilyen élet iskolába szívják magukba az emberséget. És a két tudás össze ér. Az újtudatosság, és őseink tudása vezeti a jövő nemzedéket. Jöhet a felemelkedés!